sobota, 15 marca 2014

Bollywood Pastlife

Uwielbiam!!! Myślę, że nie ma innego słowa które opisywałoby moją fascynację Bollywood. Feria barw, soczyste pomarańcze, ogniste czerwienie, nasycone indygo, tak to zdecydowanie mój świat. Kiedyś podobno byłam córką indyjskiego maharadży, przynajmniej tak mówił mi pewien ciekawy człowiek który ponoć widzi przeszłe wcielenia. Ale to naprawdę mogłoby się zgadzać :-) Radość życia, a przede wszystkim rytuał wszelkiego rodzaju to coś co jest dla mnie orzeźwiającym wspomnieniem. Szacunek, pokora i kolorowe życie nieodzownie kojarzy mi się z Indiami. Aczkolwiek zagłębiając się w dzisiejsze Indie oczywiście sytuacja nie wygląda już tak kolorowo jednakże myślę że należy z wszystkiego wyciągać to co dla nas pozytywne bo radość to stan umysłu, bynajmniej nie portfela. Zatem wplatajmy właśnie w codzienność te małe rytuały  które pozwolą nam na utrzymanie pozytywnej wibracji przez cały czas...

Polecam w szczególności film UMRAO JAAN, fantastyczne stroje, muzyka, taniec oraz niesamowita kreacja odtwórczyni tytułowej roli - Aishwarya Rai











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz